O seu navegador não é compatível. O site TripAdvisor poderá não ser exibido corretamente.Aceitamos os seguintes navegadores:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotéis próximos
Avaliações (3.396)
Filtrar avaliações
3.396 resultados
Pontuação dos viajantes
2.105
1.008
213
51
19
Tipo de viajante
Época do ano
IdiomaTodos os idiomas
Mais idiomas
2.105
1.008
213
51
19
Veja a opinião dos viajantes:
Filtrar
Atualizando...
2 a 7 de 3.396 avaliações
Publicada em 5 de fevereiro de 2017 via dispositivo móvel

Funcionários bastante simpáticos, Wi-Fi livre, bom café da manhã com direito a ovos ou omeletes feitos na hora. Como em todos os hotéis que ficamos na Índia, existe toda uma fiscalização para acessar o hotel.

Data da estadia: fevereiro de 2017
Tipo de viagem: Viajou com amigos
Obrigado, Ilione
Esta avaliação representa a opinião subjetiva de um membro do programa TripAdvisor e não da TripAdvisor LLC.
Amit K, General Manager do(a) Trident, Jaipur, respondeu a esta avaliaçãoRespondida em 7 de fevereiro de 2017
Tradução do Google

Dear Guest,

Thank you for your generous feedback about Trident Jaipur on Trip advisor.

It was a pleasure having you stay with us.

It is a matter of great delight for all of us at Trident, Jaipur to know that you had a pleasant stay. We are truly humbled by your gracious and kind words of praise for the team and their friendly demeanour. I note with great satisfaction that you enjoyed the complimentary internet services and the breakfast on offer as well.

I have shared your comments with the team and they are really delighted to have been able to be of assistance to you. I'm certain that such comments will only serve as great inspiration for the team to go the extra mile each time.

At Trident Hotels, we are committed to exceeding our guests' expectations, through unremitting dedication to perfection in every aspect of service. Its feedback such as yours that helps us continue, unwavering towards our goal for perfection in everything we do.

We thank you for gracious comments and look forward to the pleasure of your continued visits.

Kind regards,

Amit Kaul
General Manager, Trident, Jaipur
amit.kaul@tridenthotels.com

Denunciar resposta como inadequada
Esta resposta representa a opinião subjetiva de um representante da gerência e não da TripAdvisor LLC.
Publicada em 13 de dezembro de 2016

Muito bem localizado em frente a um lindo lago no meio do qual fica um palacio este hotel é verdadeiramente um 5 estrelas com instalações muito bonitas.
O acolhimento é fantástico feito numa mesa da sala de estar em frente a um refrescante ice tea oferecido, com a presença dum funcionario; assim desde o primeiro momento é transmitido o bom "clima" do hotel
Os quartos são muito bons e limpos com um unico senão de os travesseiros e almofadas serem demasiado moles para o meu gosto particular.
Excelentes sobretudo quando comparado com outros hoteis na India ,não só os pequenos almoços como as restantes refeições;pessoal na generalidade muito profissional e simpático.
Em resumo um excelente hotel não longe do centro da cidade,numa cidade que é de facto para o meu gosto uma das mais espectaculares que conheço.
Linda cidade excelente hotel

Data da estadia: dezembro de 2016
  • Tipo de viagem: Viajou com a família
    • Custo-benefício
    • Localização
    • Atendimento
Obrigado, rui m
Esta avaliação representa a opinião subjetiva de um membro do programa TripAdvisor e não da TripAdvisor LLC.
Amit K, General Manager do(a) Trident, Jaipur, respondeu a esta avaliaçãoRespondida em 20 de dezembro de 2016
Tradução do Google

Dear Guest,

Thank you for your generous feedback about Trident Jaipur on Trip advisor.

It was a pleasure having you stay with us.

Thank you for your generous words of praise for the hotel and its location opposite to Jal Mahal, overlookin the Mansagar lake and within close proximity of the forts, palaces and old city markets. It is very heartening to know that you had a wonderful arrival experience and enjoyed the rooms, the food on offer and the service delivery by the team members.

I have shared your comments with the team and they are all very glad to have been able to be of service to you. I'm certain that your kind comments will serve as great inspiration for the team to strive for greater excellence.

I have taken careful note of your feedback with regards to the pillows and the cushions being too soft as per your preference. I assure you that we have updated your profile and your preference will be taken care of when ever you travel to Trident, Jaipur in future.

The team and I look forward to the pleasure of welcoming you back and creating many more wonderful memories in future.

Kind regards,

Amit Kaul
General Manager, Trident, Jaipur
amit.kaul@tridenthotels.com

Denunciar resposta como inadequada
Esta resposta representa a opinião subjetiva de um representante da gerência e não da TripAdvisor LLC.
Publicada em 5 de junho de 2016

O hotel é muito bonito,decorado com bom gosto. Possui uma bonita piscina, um restaurante, e um bar que tb serve comidas leves,
O quarto tb era bem decorado com TV, frigobar, banheiro com banheira, porém achei o espaço pequeno, tudo muito proximo.
O café da manhã foi bom, bem variado, com itens típicos da região e tb internacionais.
Porém, achei o serviço lento no restaurante, durante o café da manhã, por exemplo, cada coisa que precisava ser pedida, como a manteiga, que não fica no buffet, nem nas mesas, e precisa ser solicitada ao garçom, demorava muito para vir e só vinha apenas um pedaço muito pequeno que mal dava para uma pessoa.
E uma das funcionárias da recepção, no fechamento da conta no check-out, foi extremamente grosseira ao explicar um item que seria cobrado.
Outro ponto negativo, foi a internet, que era paga em todos os locais do hotel , inclusive no hall da recepção: valor 150 rupias por 30 minutos

Data da estadia: março de 2016
  • Tipo de viagem: Viajou com amigos
    • Localização
    • Qualidade do sono
    • Atendimento
Obrigado, Ana C
Esta avaliação representa a opinião subjetiva de um membro do programa TripAdvisor e não da TripAdvisor LLC.
Amit K, General Manager do(a) Trident, Jaipur, respondeu a esta avaliaçãoRespondida em 28 de junho de 2016
Tradução do Google

Dear Guest,

We would like to thank you for sparing your valuable time to share such a detailed experience of your stay at Trident, Jaipur.

At Trident Hotels, we are committed to exceeding our guests' expectations, through unremitting dedication to perfection in every aspect of service. Its feedback such as yours that helps us continue, unwavering towards our goal of perfection in everything we do.

I note with great satisfaction that you found the pool, restaurant, bar and the rooms well appointed and enjoyed the buffet breakfast. However, I am distressed to note that you found the breakfast service to be slow. I would also like to extend my sincere and heartfelt apologies for the inappropriate behaviour of the team member at the reception.

I appreciate your specific and constructive feedback as such interactions help us identify areas of opportunity for improvement and also give us further insight into our guests’ expectations, so that we can better exceed them in future. I have ever since taken up your feedback with the concerned departmental heads to take necessary corrective action and also the team member has been counselled.

I also thank you for highlighting your expectations with regards to internet charges. I do wish to inform you that we offer complimentary usage of the Business Centre round the clock, where one may browse the internet using wired services. In addition may I share with you that as a company this is an area that we are continuously trying to improve and as a step in this direction, all reservations made via the Trident hotel’s website have complimentary internet offered to them. The link to the Trident website is www.tridenthotels.com .

I would please request you to treat this stay as an aberration from the usual high Trident service standards and give us another opportunity to serve you. The team is eager to showcase a much improved aspect of our service standards to you when you next visit us.

I shall personally oversee your future reservations and ensure that your experience is more in keeping with your expectations from our brand.

I would request you to e-mail me whenever you plan a trip to Jaipur and I will ensure that we will leave no stone unturned to ensure you have a memorable stay with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Amit Kaul
General Manager, Trident, Jaipur
amit.kaul@tridenthotels.com

Denunciar resposta como inadequada
Esta resposta representa a opinião subjetiva de um representante da gerência e não da TripAdvisor LLC.
Publicada em 28 de outubro de 2015

Gostei muito do serviço e da simpatia das pessoas. As refeições são boas eas instalações muito bem organizadas. Apenas na segunda noite houve o incómodo de ouvir música toda a noite, era noite de festejos .

Data da estadia: outubro de 2015
  • Tipo de viagem: Viajou com a família
    • Custo-benefício
    • Localização
    • Qualidade do sono
    • Quartos
    • Limpeza
    • Atendimento
Avaliação recebida em parceria com este hotel
Obrigado, josepintoguedes
Esta avaliação representa a opinião subjetiva de um membro do programa TripAdvisor e não da TripAdvisor LLC.
JaipurTridentJaipur, General Manager do(a) Trident, Jaipur, respondeu a esta avaliaçãoRespondida em 30 de outubro de 2015
Tradução do Google

Dear Guest,

At the outset, it was a pleasure to have had you stay with us at The Trident, Jaipur. I wish to express my sincere gratitude for the wonderful feedback you have offered for the team and our services.

At Trident Hotels, we are committed to exceeding our guests' expectations, through unremitting dedication to perfection in every aspect of service. Its feedback such as yours that helps us continue, unwavering towards our goal of perfection in everything we do.

I would like to apologise to you for the inconvenience caused on the second night of your stay due to the noise by the music outside the hotel. While we do not have much control over the same, the government has made it mandatory to switch off loudspeakers post 10 pm. I sincerely hope you treat this experience as an aberration and not as being representative of the Trident Experience.

Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back at the Trident, Jaipur.

Regards

Anupam Dasgupta
General Manager
The Trident, Jaipur

Denunciar resposta como inadequada
Esta resposta representa a opinião subjetiva de um representante da gerência e não da TripAdvisor LLC.
Publicada em 5 de outubro de 2015

Somos do Brasil e ja viajamos bastante... Mas realmente ficamos muito surpresos com a qualidade e o nivel de atendimento e serviço do Trident. Voce é tratado com muita cordialidade, respeito, atenção e os funcionarios estao sempre dispostos e sorridentes. Simplesmente amamos o Hotel e o servico. No ultimo dia ainda ganhamos uma caixa com varias coisinhas como mufins, banana, sanduiches para comermos na estrada.
Servico nota 1000 - o melhor servico que ja conheci ate o momento.
O unico ponto de atenção é em relação a comida. Existe pouca opção de comida "nao indiana".

Dica de quarto: Ficamos no quarto com vista para o Lago e adoramos.
Data da estadia: setembro de 2015
  • Tipo de viagem: Viajou em casal
    • Qualidade do sono
    • Quartos
    • Atendimento
1  Obrigado, 261diannac
Esta avaliação representa a opinião subjetiva de um membro do programa TripAdvisor e não da TripAdvisor LLC.
JaipurTridentJaipur, General Manager do(a) Trident, Jaipur, respondeu a esta avaliaçãoRespondida em 7 de outubro de 2015
Tradução do Google

Dear Guest,

At the outset, it was a pleasure to have had you stay with us at The Trident, Jaipur. I wish to express my sincere gratitude for the wonderful feedback you have offered for the team and our services. It is indeed a pleasure to hear words of praise for the hotel in such a detailed feedback about your excellent experience with us.

I thank you for mentioning the genuine hospitality and service shown by our colleagues to ensure you have a truly memorable experience and also exceeding your expectations. I have passed on your comments to all the team members you mentioned so graciously in your feedback. They are indeed enthused and thrilled to hear from you. Such comments from discerning travellers as yourself reaffirms our belief at Trident hotels that people are our key assets.

I have also taken a note of your feedback with regards to little food option (not Indian). May I offer my sincere regrets for the same. I however wish to inform you that ever since having received your feedback, I have taken up the feedback with our Executive chef who is making necessary changes based on your feedback. Rest assured that your feedback shall be dealt with the seriousness it deserves.

Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back at the Trident, Jaipur.

Regards

Anupam Dasgupta
General Manager
The Trident, Jaipur

Denunciar resposta como inadequada
Esta resposta representa a opinião subjetiva de um representante da gerência e não da TripAdvisor LLC.
Veja mais avaliações