O seu navegador não é compatível. O site TripAdvisor poderá não ser exibido corretamente.
Aceitamos os seguintes navegadores:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Pesquisa do dia
Recentemente uma companhia aérea norte-americana provocou polêmica ao antecipar o pouso de um voo por causa de uma briga entre passageiros. A discussão aconteceu porque um dos passageiros usou um acessório que evita que o passageiro da frente recline a poltrona. Você já usou ou pretende usar esse tipo de equipamento em sua próxima viagem?

Expedia.com Embraces New Web Marketing Technology
HotelMarketing.com
March 4, 2002

ABSTRACT
 

"TripAdvisor has signed Expedia.com as a new key customer. Expedia.com is using TripAdvisor's InventoryLink technology to optimize the online marketing of its product inventories.

Built to address the well-publicized shortcomings of traditional impressions-based banner advertising, TripAdvisor's InventoryLink consistently delivers average click-through rates for travel products of more than 10% - a 40X improvement in response rates versus traditional banner advertising.

TripAdvisor's performance-based marketing model delivers numerous benefits to travel advertisers over other traditional advertising technologies. Unlike banner ads where marketers pay upfront for impressions and hope to obtain leads, with TripAdvisor's Cost Per Click (CPC) model, marketers only pay for the leads they actually get. These leads are travel consumers ready to buy, highly qualified by product, price and geography."