O seu navegador não é compatível. O site TripAdvisor poderá não ser exibido corretamente.
Aceitamos os seguintes navegadores:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Pesquisa do dia
Recentemente uma companhia aérea norte-americana provocou polêmica ao antecipar o pouso de um voo por causa de uma briga entre passageiros. A discussão aconteceu porque um dos passageiros usou um acessório que evita que o passageiro da frente recline a poltrona. Você já usou ou pretende usar esse tipo de equipamento em sua próxima viagem?

It's Personal
St. Louis Post-Dispatch
October 1, 2007

Brooke Ferencsik of TripAdvisor.com, the largest travel network in the world, said the site got more than 25 million monthly visitors, many of them contributing reviews and opinions. The information is free for others doing research on a trip. “We get real advice from real travelers, the levels of details are amazing," Ferencsik said. “We offer the collective wisdom of millions of travelers who are looking to share their opinions so other travelers can benefit from their experience. It’s not just the good elements, we offer the good, the bad and the ugly."